Op zoek naar media-aandacht voor je duurzaam verhaal? Wij zorgen voor de juiste persaanpak.
Door te vertellen wat je doet, én waarom, vergroot je je impact. Dat is de reden waarom we jouw maatschappelijk verhaal en je duurzame inspanningen zo graag tastbaar maken met communicatie die geloofwaardig is. Wij geloven dat krachtige verhalen de wereld vooruit helpen. Als creatieve partner helpen we jouw verhalen te vertellen die de status quo uitdagen, maatschappelijke impact zichtbaar maken, en mensen inspireren om actie te ondernemen. Of het nu gaat om duurzaamheidsrapporten, persacties of communicatiecampagnes in woord en beeld, wij denken met je mee. En vooral: terwijl heel wat anderen zich richten op imago, gaan wij resoluut voor de inhoud. Want daar begint echte impact.
Bij Story Forward geloven we niet in oppervlakkige PR, maar in SR: Sustainable Relations. Geen holle slogans of vluchtige campagnes, wel het uitbouwen van duurzame, geloofwaardige relaties tussen jouw organisatie en je stakeholders. Wij helpen je jouw verhaal authentiek, boeiend en relevant te vertellen. Zo brengen onze experts jouw verhaal met precisie tot bij de juiste mensen op het juiste moment en via de juiste kanalen. Zodat het ook echt vruchten afwerpt.
Of het nu gaat over strikte duurzaamheidscommunicatie, een maatschappelijk issue of een complex dossier, we willen een sparringpartner voor je zijn. Eentje die werkt vanuit het hoofd én het hart, maar zeker ook handen aan z'n lijf heeft. Daarvoor staat een straf team van jong talent, ervaren experten met een stevige rugzak, en betrouwbare en trouwe partners voor jou ter beschikking.
25 juli 2025
Verschillende spelers in de vastgoedsector wilden het thema betaalbaar wonen hoger op de politieke agenda krijgen, vlak voor de verkiezingen. Daarbij was het niet de bedoeling om één of andere beroepsgroep in de sector te bevoordelen, de uitdaging was om het hele spectrum vanuit één krachtige stem te laten spreken.
8 november 2024
ADPO, een prominente speler in de logistieke chemiesector, bestond 35 jaar en wilde dat niet ongemerkt laten passeren. Niet bij haar medewerkers, niet bij haar relaties, en niet bij de buitenwereld én de pers. Bovendien wilden ze niet enkel hun verhaal vertellen, maar ook hun duurzame pioniersrol nog meer concrete invulling geven. Ze vroegen ons om hierbij te helpen.
8 oktober 2024
Vermogensbegeleider House of Finance wil ondernemers onder meer financieel bijscholen. Daarvoor moeten ze moeilijke thema’s op een toegankelijke manier naar voren schuiven. En dat liefst op een heldere manier, veelvoudig, én efficiënt. Het thema dat we in deze moesten uitwerken: hoe als ondernemer om te gaan met private equity.