Een duurzaam magazine dat inspireert

Dajo Hermans avatar
Dajo Hermans

08-09-2024

Als er nu één duurzame projectontwikkelaar is (maar wees gerust, er zijn er écht wel meer), dan is het Revive wel. Ze wilden een eigen magazine maken, waarbij ze hun duurzaam verhaal, hun expertise en hun visie meermaals per jaar kunnen uitdragen richting hun stakeholders. Belangrijk: het moest een magazine zijn dat Revive in- en uitademt. In het verlengde daarvan werd ons ook gevraagd hun duurzaamheidsrapport mee vorm te geven, zowel inhoudelijk als vormelijk.

Onze aanpak

We staken de koppen bij elkaar, hadden een aantal pragmatische gesprekken, en bedachten met een team van storytellers en designers een concept dat 100% bij Revive past, zowel inhoudelijk als vormelijk. Herkenbaarheid speelde daarbij een grote rol.

Meermaals per jaar maken we intussen een Revive-Magazine, waarin ze hun eigen verhalen brengen maar ook ten volle inspireren met sterke interviews met minstens even sterke persoonlijkheden. We denken mee na over de thema's, over de interviews, de reportages, de columns en de invalshoeken. En na het denken doen we gewoon. We gaan als magazine- en content creators aan de slag.

case revive 1

Het resultaat

Het magazine wordt zowel digitaal gemaakt als gedrukt. En eerlijk, het wordt met plezier veelvuldig gelezen. Tevreden lezers en tevreden klanten dus, trotse medewerkers ook, en dus een tevreden en trots Story Forward.

Revive case 2

Wil jij met jouw verhaal inspireren? Contacteer ons.


Deel dit bericht

#Case#Story Forward
Dajo Hermans avatar

Dajo Hermans

Co-founder

Blijf op de hoogte van onze laatste insights

Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord op de privacy policy van WeForward BV.

Gerelateerde blogs