08-09-2024
•Als er nu één duurzame projectontwikkelaar is (maar wees gerust, er zijn er écht wel meer), dan is het Revive wel. Ze wilden een eigen magazine maken, waarbij ze hun duurzaam verhaal, hun expertise en hun visie meermaals per jaar kunnen uitdragen richting hun stakeholders. Belangrijk: het moest een magazine zijn dat Revive in- en uitademt. In het verlengde daarvan werd ons ook gevraagd hun duurzaamheidsrapport mee vorm te geven, zowel inhoudelijk als vormelijk.
We staken de koppen bij elkaar, hadden een aantal pragmatische gesprekken, en bedachten met een team van storytellers en designers een concept dat 100% bij Revive past, zowel inhoudelijk als vormelijk. Herkenbaarheid speelde daarbij een grote rol.
Meermaals per jaar maken we intussen een Revive-Magazine, waarin ze hun eigen verhalen brengen maar ook ten volle inspireren met sterke interviews met minstens even sterke persoonlijkheden. We denken mee na over de thema's, over de interviews, de reportages, de columns en de invalshoeken. En na het denken doen we gewoon. We gaan als magazine- en content creators aan de slag.
Het magazine wordt zowel digitaal gemaakt als gedrukt. En eerlijk, het wordt met plezier veelvuldig gelezen. Tevreden lezers en tevreden klanten dus, trotse medewerkers ook, en dus een tevreden en trots Story Forward.
Wil jij met jouw verhaal inspireren? Contacteer ons.
Deel dit bericht
Dajo Hermans
Co-founder