
8 december 2025
In november 2025 trokken we samen met bedrijf TÜV Austria naar basisschool KSD Sint-Jan in Diest voor een impactvolle bosaanplant. Waar er voorheen enkel grijze tegels waren, groeit nu pal in het midden van de speelplaats een minibos. Na de aanplant spraken we met Anja De Jonghe van TÜV Austria.

24 november 2025
De medewerkers van Noord Natie staken zelf de handen uit de mouwen voor de aanplant. Het voedselbos wordt een levend buitenklaslokaal waar kinderen kunnen proeven, ontdekken en leren over biodiversiteit en agro-ecologie.

19 november 2025
Hoe versterk je je reputatie en autoriteit, bijvoorbeeld als organisator van een beurs over duurzame en innovatieve bouwmaterialen? Die oefening maakten wij voor Futurebuild Belgium, dat doorgaat op 27 en 28 januari 2026 in Brussels Expo.

5 november 2025
Het eerste Waalse bos met de Eneco-schoolbossencampagne is een feit. Samen met de duurzame energieleverancier planten we schoolbossen over heel het land.

16 oktober 2025
Elk bedrijf heeft een maatschappelijk verhaal. Dat impactvol vertellen, dat doe je door te vertrekken vanuit nieuwswaardige content. Zo hielpen we bij Story Forward recent Bouwbedrijf Dethier en Machiels Building Solutions. Lees hier hoe we dat aanpakten.

8 oktober 2025
We voelen het allemaal: tijd in de natuur maakt ons rustig en doet ons deugd. Onderzoek bevestigt dat ook. Vertoeven in het groen versterkt onze fysieke en mentale gezondheid. In deze blog zoomen we specifiek in op de impact van een groene omgeving op de ontwikkeling van kinderen.
.jpg)
6 oktober 2025
“De echte grondstof die we hebben, zijn onze kinderen”, klink het bij Tom Knaepen van Cegeka. Met de aanplant van een schoolbos, vorige maand nog, doet Cegeka al voor het vierde jaar op rij mee aan lokale natuurcreatie met Forest Forward.

17 september 2025
Wie duurzaamheid communiceert zonder het waar te maken, speelt met vuur. Beschuldigd worden van greenwashing is de grootste nachtmerrie van elke bedrijfsleider, aandeelhouder en marketeer. Onze experten Bart Boterman en Filip Buntinx zetten de do’s en don’ts van duurzaamheidscommunicatie op een rij.

14 augustus 2025
Duurzaamheid. Het is al lang geen modewoord meer, maar een echte must-have voor bedrijven die willen meespelen in de toekomst. Klanten verwachten het. Werknemers vragen erom. Investeerders letten erop. En de overheid? Die legt de lat almaar hoger.